Найважливішим моментом у поліграфії є перший зоровий контакт потенційного споживача з рекламним інструментом – флаєром.
Досягти зацікавленості в придбанні рекламованого продукту можна за допомогою різних технологій і сучасних матеріалів, що дозволяють застосовувати незвичайні візуальні ефекти.
Візуальні ефекти. Чи потрібні вони вам?
Чи доречно використовувати металізовані фарби та фарби з ефектом рідкого срібла? Чи підходять, стосовно Вашої продукції, голографічні ефекти, дзеркальні фарби? Чи потрібні Вам на флаєрі фарби, які проявляються на сонці чи світяться у темряві тощо?
У цьому питанні консультація з фахівцем компанії “Pronto Print” просто необхідна. Співробітники компанії досконало знають усі тонкощі виготовлення такої продукції, тому їхні поради завжди корисні. Від взаєморозуміння між замовником та виконавцем, а також, якісно та продумано виготовленого макета, залежить наскільки ефектною та ефективною буде рекламна цінність кінцевого продукту.
Яскрава рекламна листівка, що допомагає донести важливу інформацію до Вашого клієнта, називається флаєром. З його допомогою потенційний клієнт може зберегти інформацію про знижки, акції, а також дані про місце їх проведення.
Фахівці розглядають флаєри як рекламний інструмент для проведення промо акцій та як важіль для збільшення обсягів продажів. За допомогою флаєра можна нагадати про себе потенційному клієнту, даючи йому можливість самостійно робити вибір між Вами та Вашими конкурентами.
- інформаційні флаєри інформують про події, товари та послуги;
- подієві присвячені будь-якій події;
- дисконтні флаєриможна обміняти при купівлі товару та отримати знижку чи подарунок.
Який би вид флаєра Ви не обрали, обов’язково проконсультуйтеся з представником компанії «Pronto Print», який відповідає за виконання Вашого замовлення. Наші співробітники мають високу кваліфікацію і при необхідності дадуть відповіді на всі Ваші питання щодо вибору матеріалів, що ідеально підходять для поставлених завдань та способів їх реалізації.
Що необхідно враховувати під час створення флаєра
Для того, щоб ваш флаєр був помічений і клієнти прийшли саме до вас, необхідно реалізувати декілька правил.
- Текстове рекламне повідомлення на флаєрі має бути чітким, лаконічним, зрозумілим для всіх, хто зацікавлений у даному продукті, що рекламується.
- Необхідно чітке визначення, яка фраза (або кілька фраз) стануть кістяком повідомлення, яке донесе суть Вашої пропозиції кожному з клієнтів. Вдало підібрана ключова фраза – запорука успіху реклами на флаєрі.
- Акцентуйте увагу цільової аудиторії на основному реченні, не відволікаючи на другорядні дані в тексті або зображенні.
- Запропонований у флаєрі товар, мусить бути вартим того. Намагайтеся зацікавити потенційного споживача вигодами та перевагами саме Вашої пропозиції.
- Флаєр повинен мати високоякісне виконання, оскільки він уособлює Вашу компанію та рекламовану продукцію. Економити на якості друку та матеріалу, на якому друкується флаєр не варто.
- Використання елементів фірмового стилю Вашої компанії потрібно обережно, особливо якщо там представлені яскраві та різноманітні кольори.